maandag 9 maart 2009

De zomer is voor mij weer begonnen!

Ja ja!
Na een zaterdagje twee verjaardagen en de stad te hebben bezocht en niet al te nuchter over straat gaat.. Ben ik zondag even lekker voor het eerst weer in de zon wezen uitwaaien.

Ik belde Nick op en vroeg wat het plan was van de zondag. Conclusie was even scheuren.
Ja hoor, Priima! Hij kwam me ophalen en ik had toen opeens een heeel goed idee!
Ik ga in de Kikker. Zo gezegt zo gedaan. Wij naar de garage rijden om t beestje van stal te halen. 
Eenmaal buiten starte hij gewoon! een wonder want de vorige dag was hij een beetje ziek.(accu was leeg)
Mooi rijden maar! Toen had ik nog een mooi idee, jaja het houd niet op op zo'n zondag. 
Ik belde Lennart en Nick, Jasper.. zo hebben we met z'n 4re de hele middag rond gescheurd in de twee cabriootjes. Even een (wat wij dachten) korte (maar laer uitliep tot een lange) pauze ingelast boven op de Posbank bij Arnhem in de buurt. Daarna weer lekker binnen door naar huis gereden.. 
(filmpje volgd)
Er is niets lekkerders dan de wind door je haren en het geluid van de motor(lees uitlaat). 
De zomer komt er weer aan jongens! Ik heb er nu al zin in!! 

Geen opmerkingen: